高校物理における協同的な学習を取り入れた授業に関する研究 : 「運動量保存則」を題材として
Bibliographic Information
- Other Title
-
- A Study on the Practice of Physics Class Based on Cooperative Learning in Upper Secondary School : Focusing on "Conservation of Momentum"
- コウコウ ブツリ ニオケル キョウドウテキナ ガクシュウ オ トリイレタ ジュギョウ ニ カンスル ケンキュウ : ウンドウリョウ ホゾンソク オ ダイザイ ト シテ
Abstract
論文(Article)
Journal
-
- 山形大学大学院教育実践研究科年報 = BULLETIN OF PROFESSIONAL SCHOOL OF EDUCATION YAMAGATA UNIVERSITY
-
山形大学大学院教育実践研究科年報 = BULLETIN OF PROFESSIONAL SCHOOL OF EDUCATION YAMAGATA UNIVERSITY 9 70-77, 2018-02-17
山形大学大学院教育実践研究科
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001202929138432
-
- NII Article ID
- 120006633418
-
- ISSN
- 18848893
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- journal article
-
- Data Source
-
- IRDB
- CiNii Articles