The Effects of the Teaching Method of Asking Students to Identify Relevant Variables and Formulate Hypotheses on the Development of Their Graph Making Skills and Reading Skills : The Case of the Relationship Between the Amount of Force and Stretch of a Spring
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 生徒自らに変数の同定と仮説設定を行わせる指導がグラフ作成能力と読解能力の育成に与える効果 : 「力の大きさとばねの伸びの関係」を事例として
- セイト ミズカラ ニ ヘンスウ ノ ドウテイ ト カセツ セッテイ オ オコナワセル シドウ ガ グラフ サクセイ ノウリョク ト ドッカイ ノウリョク ノ イクセイ ニ アタエル コウカ : 「 チカラ ノ オオキサ ト バネ ノ ノビ ノ カンケイ 」 オ ジレイ ト シテ
Search this article
Journal
-
- Bulletin of Joetsu University of Education
-
Bulletin of Joetsu University of Education 37 (1), 193-204, 2017-09-29
上越教育大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001338775384832
-
- NII Article ID
- 120006347757
-
- NII Book ID
- AN10284863
-
- ISSN
- 09158162
- 02866161
-
- HANDLE
- 10513/00007340
-
- NDL BIB ID
- 028570014
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles