The Effects of the Teaching Method of Asking Students to Identify Relevant Variables and Formulate Hypotheses on the Development of Their Graph Making Skills and Reading Skills : The Case of the Relationship Between the Amount of Force and Stretch of a Spring

Bibliographic Information

Other Title
  • 生徒自らに変数の同定と仮説設定を行わせる指導がグラフ作成能力と読解能力の育成に与える効果 : 「力の大きさとばねの伸びの関係」を事例として
  • セイト ミズカラ ニ ヘンスウ ノ ドウテイ ト カセツ セッテイ オ オコナワセル シドウ ガ グラフ サクセイ ノウリョク ト ドッカイ ノウリョク ノ イクセイ ニ アタエル コウカ : 「 チカラ ノ オオキサ ト バネ ノ ノビ ノ カンケイ 」 オ ジレイ ト シテ

Search this article

Journal

Details 詳細情報について

Report a problem

Back to top