書誌事項
- タイトル別名
-
- 「 コミュニケーション ・ カード 」 オ モチイタ ジュギョウ カイゼン ノ ココロミ : 「 カンコクゴ Ⅰ 、 Ⅱ 」 オ タイショウ ト シテ
- Teaching and Learning Development through Communication Cards - Case of Korean Language Class for First-year Students -
この論文をさがす
説明
Student evaluation is essential for teachers in order to materialize efficient teaching and learning process in classrooms. Most Japanese Universities has been conducting official student evaluations, usually once a semester. Aiming to understand the exact situation of each classroom and student, Korean language class adopted original evaluation tool, communication cards. This paper speculates the results of the evaluation since 2005 and reports how teaching and learning development in each classroom has been materialized.
収録刊行物
-
- 長崎大学 大学教育機能開発センター紀要
-
長崎大学 大学教育機能開発センター紀要 4 59-67, 2013-03-01
長崎大学 大学教育機能開発センター
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1050005822286973312
-
- NII論文ID
- 110009573847
-
- NII書誌ID
- AA12458602
-
- ISSN
- 21856281
-
- HANDLE
- 10069/34337
-
- NDL書誌ID
- 024710034
-
- 本文言語コード
- ja
-
- 資料種別
- departmental bulletin paper
-
- データソース種別
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles