Relationship between 'practice' and 'experiment' in Japanese school Education - Explore the origin of Group-based dynamic teaching by Heiji Oikawa(1)
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 日本の学校教育における「実践」と「実験」の関係 -及川平治『分団式動的教育法』の原点を探る(1)
- ニホン ノ ガッコウ キョウイク ニ オケル 「 ジッセン 」 ト 「 ジッケン 」 ノ カンケイ : オイカワ ヘイジ 『 ブンダンシキ ドウテキ キョウイクホウ 』 ノ ゲンテン オ サグル(1)
Search this article
Journal
-
- お茶の水女子大学人文科学研究
-
お茶の水女子大学人文科学研究 17 177-189, 2021-03-31
お茶の水女子大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050007216652994304
-
- NII Article ID
- 120007099098
-
- NII Book ID
- AA12013570
-
- ISSN
- 18801633
-
- HANDLE
- 10083/0002000101
-
- NDL BIB ID
- 031382930
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles