A Study on the Similarity between the Formation Process of Relationships to Promoto Proactive Dohsa Learning and the Active Learning in Individual Educational and Learning Situations
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 動作学習を促進する関係性の形成プロセスと個別の教育・学習場面におけるアクティブ・ラーニングとの類似性についての一考察
- ドウサ ガクシュウ オ ソクシン スル カンケイセイ ノ ケイセイ プロセス ト コベツ ノ キョウイク ・ ガクシュウ バメン ニ オケル アクティブ ・ ラーニング ト ノ ルイジセイ ニ ツイテ ノ イチ コウサツ
Search this article
Journal
-
- JOURNAL OF THE TEACHER-TRAINING COURSE AT OSAKA UNIVERSITY OF COMMERCE
-
JOURNAL OF THE TEACHER-TRAINING COURSE AT OSAKA UNIVERSITY OF COMMERCE 5 (1), 21-31, 2022-02-28
大阪商業大学教職課程委員会