Possibilities for Classes to Think About and Discuss Moral Issues with Reading Material: In Terms of Results of Questionnaire Survey of Teaching Curriculum Students
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 教材文を用いた「考え、議論する道徳科授業」の可能性 : 教職課程履修者へのアンケート調査の結果から
- キョウザイブン オ モチイタ 「 カンガエ 、 ギロン スル ドウトクカ ジュギョウ 」 ノ カノウセイ : キョウショク カテイ リシュウシャ エ ノ アンケート チョウサ ノ ケッカ カラ
Search this article
Journal
-
- 文芸と思想 = Studies in the humanities : 福岡女子大学国際文理学部紀要
-
文芸と思想 = Studies in the humanities : 福岡女子大学国際文理学部紀要 (87), 52-72, 2023
福岡女子大学国際文理学部
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050014481143413120
-
- NII Book ID
- AN00222280
-
- ISSN
- 05217873
-
- NDL BIB ID
- 032892094
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search