Teachers' Perceptions of Classroom Observation for Professional Development : A Qualitative Analysis of Interviews with Full-time and Part-time Teachers of Japanese at a Language School
Bibliographic Information
- Other Title
-
- <調査報告> 教師研修としての授業観察に対する現職日本語教師集団の目的意識 : 日本語学校の常勤及び非常勤集団へのインタビュー調査の質的分析
- キョウシ ケンシュウ ト シテ ノ ジュギョウ カンサツ ニ タイスル ゲンショク ニホンゴ キョウシ シュウダン ノ モクテキ イシキ : ニホンゴ ガッコウ ノ ジョウキン オヨビ ヒジョウキン シュウダン エ ノ インタビュー チョウサ ノ シツテキ ブンセキ
Search this article
Journal
-
- 日本語教育
-
日本語教育 (176), 48-63, 2020-08-25
東京 : 日本語教育学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050016128756459648
-
- NII Article ID
- 40022347871
-
- NII Book ID
- AN0018947X
-
- ISSN
- 03894037
-
- HANDLE
- 10236/00029681
-
- NDL BIB ID
- 030638863
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- journal article
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN