Outcome of Jiritsu-Katudo using the learning assessment sheet based the instructional goal by multiple teachers: a case of the children with profound multiple disabilities
Web Site
Open Access
-
- Yanagisawa, Akiko
- Yamaguchi University
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 複数担当制による重度・重複障害のある生徒の自立活動の指導での目標の意識化と「評価シート」の導入の効果
- フクスウタントウセイニヨルジュウド・チョウフクショウガイノアルセイトノジリツカツドウノシドウデノモクヒョウノイシキカト「ヒョウカシート」ノドウニュウノコウカ
Journal
-
- Bulletin of the Integrated Center for Education Research and Training
-
Bulletin of the Integrated Center for Education Research and Training 57 65-74, 2024-03-25
山口大学教育学部附属教育実践総合センター
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050018506568595712
-
- ISSN
- 24344494
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB