【特集】年少者日本語教育の現在地と展望 タイで行ってきた複言語・複文化ワークショップ実践の変化を考える -親と子と教師、そして運営者が集う「場」の学び合いを踏まえて-
書誌事項
- タイトル別名
-
- [Special Issue] Current Location and Prospects of Japanese Language Education for Children : A Reflection on Changes in Thailand-Based Plurilingual and Pluricultural Workshop Practices Over Time: Drawing on Mutual Learning in ‘Spaces’ where Parents, Children, Teachers and Organizers Meet
この論文をさがす
収録刊行物
-
- 早稲田日本語教育学
-
早稲田日本語教育学 36 103-108, 2024-06-15
早稲田大学大学院日本語教育研究科
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1050019125729658112
-
- NII書誌ID
- AA12272353
-
- HANDLE
- 2065/0002002875
-
- ISSN
- 18823394
-
- 本文言語コード
- ja
-
- 資料種別
- departmental bulletin paper
-
- データソース種別
-
- IRDB