次期学習指導要領の「審議のまとめ」に関する分析と考察 -コンピテンシーに基づく「学びの変革」と「教科改革」-
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ジキ ガクシュウ シドウ ヨウリョウ ノ 「 シンギ ノ マトメ 」 ニ カンスル ブンセキ ト コウサツ : コンピテンシー ニ モトズク 「 マナビ ノ ヘンカク 」 ト 「 キョウカ カイカク 」
- Analysis and Consideration of Next Course of Studies "Summary of Discussion (Idea)" -"Revolution of Learning" and "Subject-areas Reform" Based on Competency-
Search this article
Journal
-
- 早稲田大学大学院教職研究科紀要
-
早稲田大学大学院教職研究科紀要 9 31-51, 2017-03-01
早稲田大学大学院教職研究科
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050282677439056256
-
- NII Article ID
- 120006227767
-
- NII Book ID
- AA12393835
-
- ISSN
- 1883664X
-
- HANDLE
- 2065/00052341
-
- NDL BIB ID
- 028113128
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles
- KAKEN