Collaborative Knowledge Construction -Learning in Undergraduate Cognitive Science Courses Supported by an Enhanced Note-Sharing System Technique-
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ノート共有吟味システムReCoNoteを利用した大学生のための知識構成型協調学習活動支援
- ノート キョウユウ ギンミ システム ReCoNote オ リヨウ シタ ダイガクセイ ノ タメ ノ チシキ コウセイガタ キョウチョウ ガクシュウ カツドウ シエン
Search this article
Abstract
application/pdf
Journal
-
- 教育心理学研究
-
教育心理学研究 52 (3), 331-343, 2004-09-30
日本教育心理学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050282677776910720
-
- NII Article ID
- 110001889145
-
- NII Book ID
- AN00345837
-
- ISSN
- 00215015
-
- HANDLE
- 10297/2694
-
- NDL BIB ID
- 7258399
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- journal article
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- NDL-Digital
- CiNii Articles