Bibliographic Information
- Other Title
-
- キョウイク トウケイ ワ ドノヨウニ カイシャクサレテキタカ 19セイキ エイコク ニ オケル トウケイ キョウカイ ノ キョウイク チョウサ オ メグッテ
- How have the statistics of education been interpreted? ―Educational investigation of statistical societies in 19th century England―
Search this article
Journal
-
- 小樽商科大学人文研究
-
小樽商科大学人文研究 115 39-63, 2008-03
小樽商科大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050282677824259072
-
- NII Article ID
- 110006611735
-
- NII Book ID
- AN00133464
-
- ISSN
- 0482458X
-
- NDL BIB ID
- 9499216
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles