多様な個人差に対応するための配慮に関する教師認知 : ユニバーサル・デザイン原理の学習への応用の視点から:

Bibliographic Information

Other Title
  • タヨウ ナ コジンサ ニ タイオウ スル タメ ノ ハイリョ ニ カンスル キョウシ ニンチ ユニバーサル デザイン ゲンリ ノ ガクシュウ エ ノ オウヨウ ノ シテン カラ
  • Teacher Cognition of Fundamental Conditions for Teaching Students with Divergent Educational Needs: Applications of Universal Design Principles for Learning
  • タヨウナ コジンサ ニ タイオウスル タメノ ハイリョ ニ カンスル キョウシ ニンチ ユニバーサル デザイン ゲンリ ノ ガクシュウ ヘノ オウヨウ ノ シテン カラ

Search this article

Journal

Details 詳細情報について

Report a problem

Back to top