The Progress in Proactive, Interactive and Deep Learning Judging from the Results of the National Academic Achievement Assessment
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 全国学力・学習状況調査の調査結果 : 「主体的・対話的で深い学び」の視点から
- ゼンコク ガクリョク ・ ガクシュウ ジョウキョウ チョウサ ノ チョウサ ケッカ : 「 シュタイテキ ・ タイワテキ デ フカイ マナビ 」 ノ シテン カラ
Search this article
Journal
-
- 国立教育政策研究所紀要
-
国立教育政策研究所紀要 148 91-101, 2019-03
国立教育政策研究所
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050282814177003136
-
- NII Article ID
- 120006776464
-
- NII Book ID
- AA11529013
-
- ISSN
- 13468618
-
- NDL BIB ID
- 030084794
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles