米国におけるギフテッド教育に関する特性把握と対応をめぐる議論の特徴
IR
Open Access
Bibliographic Information
- Other Title
-
- Understanding the Characters of the Students and the Discourse on the Education for the Gifted Students in the United States
- ベイコク ニオケル ギフテッド キョウイク ニ カンスル トクセイ ハアク ト タイオウ オ メグル ギロン ノ トクチョウ
Search this article
Description
type:論文(Article)
Journal
-
- 東京学芸大学紀要. 総合教育科学系
-
東京学芸大学紀要. 総合教育科学系 72 191-197, 2021-02-26
東京学芸大学教育実践研究推進本部
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050288469016634752
-
- NII Article ID
- 120007046381
-
- NII Book ID
- AA12117441
-
- ISSN
- 24349356
-
- Web Site
- http://hdl.handle.net/2309/166807
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- CiNii Articles
- KAKEN