Cognitive Learning of Children with Severe-Multi Disabilities : Systematization of Learning Contents and Adequate Support Method (<a special feature article>Practical School Psychology)

Web Site Web Site Open Access

Bibliographic Information

Other Title
  • 重度・重複障害児の認知学習へのアプローチ : 学習の内容の系列化と適切な援助の方法について (<特集>学校教育臨床研究)
  • ジュウド チョウフク ショウガイジ ノ ニンチ ガクシュウ エノ アプローチ : ガクシュウ ノ ナイヨウ ノ ケイレツカ ト テキセツナ エンジョ ノ ホウホウ ニツイテ トクシュウ ガッコウ キョウイク リンショウ ケンキュウ
  • 重度・重複障害児の認知学習へのアプローチ--学習の内容の系列化と適切な援助の方法について

Search this article

Journal

Details 詳細情報について

Report a problem

Back to top