幼小連携を考慮した音楽指導におけるピアノ伴奏の工夫とその指導:小学校低学年の音楽教材の分析から
書誌事項
- タイトル別名
-
- Piano Accompaniment Ideas and their Instruction in Music Instruction that Takes the Coordination between Kindergarten and Elementary School into Account: From an Analysis of Elementary School Music Teaching Materials for Lower Grades
この論文をさがす
収録刊行物
-
- 日本女子大学紀要. 人間社会学部 = Journal. Faculty of Integrated Arts and Social Sciences
-
日本女子大学紀要. 人間社会学部 = Journal. Faculty of Integrated Arts and Social Sciences 27 101-112, 2017-03-15
日本女子大学人間社会学部
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1050564287523069440
-
- NII書誌ID
- AN10360917
-
- ISSN
- 09172076
-
- Web Site
- http://id.nii.ac.jp/1133/00002617/
-
- 本文言語コード
- ja
-
- 資料種別
- departmental bulletin paper
-
- データソース種別
-
- IRDB