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- Itoku, Shogo
- 文教大学
Bibliographic Information
- Other Title
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- ブランド論の視点からサントリー「伊右衛門」を考える: ブランディングのメルクマールとして
- ブランドロン ノ シテン カラ サントリー 「 イウエモン 」 オ カンガエル : ブランディング ノ メルクマール ト シテ
- ブランドロン ノ シテン カラ サントリー イエモン オ カンガエル ブランディング ノ メルクマール ト シテ
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Description
There are a lot of theses about brand strategies but hardly any about brand development for consumer products. This thesis describes the brand development steps with data driven approach. Iemon, a brand of Japanese green tea drink released by Suntory, is used to examine each of these procedures and associated advertisement volume and duration for them.
Journal
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- Information and Communication Studies
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Information and Communication Studies 54 1-17, 2016-01-01
文教大学
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1050564287980336896
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- NII Article ID
- 40020751316
- 120006419931
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- NII Book ID
- AN00116589
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- ISSN
- 03893367
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- NDL BIB ID
- 027149393
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- Text Lang
- ja
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- Article Type
- departmental bulletin paper
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- Data Source
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- IRDB
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- CiNii Articles