ブランド論の視点からサントリー「伊右衛門」を考える: ブランディングのメルクマールとして

書誌事項

タイトル別名
  • Study of Brand Development Steps Using “Suntory Iemon” as an Examplep
  • ブランドロン ノ シテン カラ サントリー 「 イウエモン 」 オ カンガエル : ブランディング ノ メルクマール ト シテ
  • ブランドロン ノ シテン カラ サントリー イエモン オ カンガエル ブランディング ノ メルクマール ト シテ

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説明

There are a lot of theses about brand strategies but hardly any about brand development for consumer products. This thesis describes the brand development steps with data driven approach. Iemon, a brand of Japanese green tea drink released by Suntory, is used to examine each of these procedures and associated advertisement volume and duration for them.

収録刊行物

  • 情報研究

    情報研究 54 1-17, 2016-01-01

    文教大学

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