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- 井徳, 正吾
- 文教大学
書誌事項
- タイトル別名
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- Study of Brand Development Steps Using “Suntory Iemon” as an Examplep
- ブランドロン ノ シテン カラ サントリー 「 イウエモン 」 オ カンガエル : ブランディング ノ メルクマール ト シテ
- ブランドロン ノ シテン カラ サントリー イエモン オ カンガエル ブランディング ノ メルクマール ト シテ
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説明
There are a lot of theses about brand strategies but hardly any about brand development for consumer products. This thesis describes the brand development steps with data driven approach. Iemon, a brand of Japanese green tea drink released by Suntory, is used to examine each of these procedures and associated advertisement volume and duration for them.
収録刊行物
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- 情報研究
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情報研究 54 1-17, 2016-01-01
文教大学
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1050564287980336896
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- NII論文ID
- 40020751316
- 120006419931
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- NII書誌ID
- AN00116589
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- ISSN
- 03893367
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- NDL書誌ID
- 027149393
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- 本文言語コード
- ja
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- 資料種別
- departmental bulletin paper
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- データソース種別
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- IRDB
- NDLサーチ
- CiNii Articles