The Way to Comprehension and Acquisition: The Status of the Students' Learning Activity in the Teacher's Instruction
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 理解・習熟への道─授業づくりにおける習熟活動の位置づけ─
- リカイ ・ シュウジュク エ ノ ミチ : ジュギョウズクリ ニ オケル シュウジュク カツドウ ノ イチズケ
- リカイ シュウジュク エ ノ ミチ ジュギョウ ヅクリ ニ オケル シュウジュク カツドウ ノ イチヅケ
Search this article
Journal
-
- The Journal of child development
-
The Journal of child development 6 55-64, 2014-01-31
美浜町 (愛知県) : 日本福祉大学子ども発達学部
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050564288379823360
-
- NII Article ID
- 110009676319
-
- NII Book ID
- AA12410490
-
- ISSN
- 18840140
-
- NDL BIB ID
- 025496192
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles