Reflective Teaching Practice : A Framework for Continuing Professional Growth as Teacher
Bibliographic Information
- Other Title
-
- リフレクティブ・ティーチング・プラクティス : 教師としての成長を続ける枠組み
- リフレクティブ ・ ティーチング ・ プラクティス : キョウシ ト シテ ノ セイチョウ オ ツズケル ワクグミ
Search this article
Journal
-
- Memoirs of the Faculty of Education and Culture, Miyazaki University. Humanities
-
Memoirs of the Faculty of Education and Culture, Miyazaki University. Humanities 32 1-20, 2015-03
宮崎大学教育文化学部
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050570264719505408
-
- NII Article ID
- 120007121257
-
- NII Book ID
- AA11403241
-
- ISSN
- 13454005
-
- HANDLE
- 10458/5372
-
- NDL BIB ID
- 026313013
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles