The current Situation of branded Wagyu Beef Production focused on Olein Acid: A Case Study of Beef Cattle Farming in Ishikawa Prefecture
Bibliographic Information
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- オレイン酸に着目したブランド和牛生産の現段階 : 石川県の肉用牛経営の取り組みを事例として
- オレインサン ニ チャクモク シタ ブランド ワギュウ セイサン ノ ゲン ダンカイ : イシカワケン ノ ニクヨウギュウ ケイエイ ノ トリクミ オ ジレイ ト シテ
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Journal
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- Journal of Faculty of Business , Marketing and Distribution
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Journal of Faculty of Business , Marketing and Distribution 20 (1), 43-51, 2020-10-20
中村学園大学流通科学部
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1050573407753296256
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- NII Article ID
- 40022551300
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- NII Book ID
- AA11652417
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- ISSN
- 13469614
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- NDL BIB ID
- 031420784
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- Text Lang
- ja
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- Article Type
- departmental bulletin paper
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- Data Source
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- IRDB
- NDL
- CiNii Articles