VIEW AND VERIFICATION OF MARKETING STRATEGY ON COMPETITIVE ADVANTAGE IN CONVENIENCE INDUSTRY : CENTER OF THE CASE OF SEVEN-ELEVEN AND FAMILY-MART
Bibliographic Information
- Other Title
-
- コンビニエンス業界における競争優位に関するマーケティング戦略の視点と検証 : セブンイレブンとファミリーマートの分析を中心として
- コンビニエンス ギョウカイ ニ オケル キョウソウ ユウイ ニ カンスル マーケティング センリャク ノ シテン ト ケンショウ セブンイレブン ト ファミリーマート ノ ブンセキ オ チュウシン ト シテ
Search this article
Description
6
KJ00000735515
論文
Article
Journal
-
- Journal of Faculty of Business, Marketing and Distribution
-
Journal of Faculty of Business, Marketing and Distribution 1 (1), 39-51, 2001-09-15
福岡 : 中村学園大学流通科学部
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050580461191566336
-
- NII Article ID
- 110000998234
-
- NII Book ID
- AA11652417
-
- ISSN
- 13469614
-
- NDL BIB ID
- 6117784
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles