科学の論理と子供の論理との統合をめざす社会科授業研究のケーススタディー小学校第5学年「日本の水産業」を事例にしてー

Bibliographic Information

Other Title
  • カガク ノ ロンリ ト コドモ ノ ロンリ ト ノ トウゴウ オ メザス シャカイカ ジュギョウ ケンキュウ ノ ケース スタディ : ショウガッコウ ダイ5 ガクネン 「 ニホン ノ スイサンギョウ 」 オ ジレイ ニ シテ
  • A Case Study of the Lesson Study for Social Studies to Integrate “the Logic of Science” with “the Logic of Children”: A Case of “the Fishery Industry of Japan” for Fifth Graders

Search this article

Journal

  • 教育実践学論集

    教育実践学論集 15 153-167, 2014-03

    加東 : 兵庫教育大学大学院連合学校教育学研究科

Details 詳細情報について

Report a problem

Back to top