The Analysis of the 'Mongol Incursion' Lesson: For Overcoming the Historical Perspective of 'Genko'
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 「モンゴル襲来」の授業を分析する─「元寇」史観を乗り越えるために─
- モンゴル シュウライ ノ ジュギョウ オ ブンセキ スル ゲンコウ シカン オ ノリコエル タメ ニ
Search this article
Journal
-
- The Journal of child development
-
The Journal of child development 6 41-53, 2014-01-31
美浜町 (愛知県) : 日本福祉大学子ども発達学部
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050845763356533760
-
- NII Article ID
- 110009676318
-
- NII Book ID
- AA12410490
-
- ISSN
- 18840140
-
- NDL BIB ID
- 025496155
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles