Examining the Effect of the Cover-Copy-Compare Procedure and Graph Feedback on Korean Language Learning
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 大学生の韓国語学習における3C学習法およびグラフフィードバックの有効性の検討
- ダイガクセイ ノ カンコクゴ ガクシュウ ニ オケル 3C ガクシュウホウ オヨビ グラフフィードバック ノ ユウコウセイ ノ ケントウ
Search this article
Journal
-
- Kwansei Gakuin University Bulletin of Psychological Science Research
-
Kwansei Gakuin University Bulletin of Psychological Science Research 50 7-12, 2024-03
西宮 : 関西学院大学心理科学研究室
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050863252046731264
-
- NII Book ID
- AA12623924
-
- HANDLE
- 10236/0002000484
-
- NDL BIB ID
- 033410013
-
- ISSN
- 21876355
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL