Fundamental reasons why teacher evaluation systems are not accepted by teachers: Consideration based on the results of analyzing sentiment analysis and text mining of free descriptions in a questionnaire survey on Osaka prefecture teacher and staff evaluation and training systems.
Bibliographic Information
- Other Title
-
- <論文>教員評価システムが教員に受け入れられない根本的な理由―感情分析とテキストマイニングを使った大阪府教職員の評価・育成システムに関するアンケート調査自由記述の分析から―
- キョウイン ヒョウカ システム ガ キョウイン ニ ウケイレラレナイ コンポンテキ ナ リユウ : カンジョウ ブンセキ ト テキストマイニング オ ツカッタ オオサカフ キョウショクイン ノ ヒョウカ ・ イクセイ システム ニ カンスル アンケート チョウサ ジユウ キジュツ ノ ブンセキ カラ
Search this article
Description
Departmental Bulletin Paper
application/pdf
Journal
-
- The Research Journal of the Teacher Education Department Kindai University
-
The Research Journal of the Teacher Education Department Kindai University 32 (1), 45-74, 2020-09-20
近畿大学教職教育部
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1051975278420577280
-
- NII Article ID
- 120006938134
-
- NII Book ID
- AA12126544
-
- ISSN
- 18809006
-
- NDL BIB ID
- 030775448
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN