The service dominant logic of marketing : literature review and similarities with business-to-business marketing
CiNii
所蔵館 4館
書誌事項
- タイトル
- "The service dominant logic of marketing : literature review and similarities with business-to-business marketing"
- 責任表示
- Christina Anhäuser
- 出版者
-
- Grin
- 出版年月
-
- 2011
- 書籍サイズ
- 21 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Originally presented as the author's thesis (B.A.)--WHU-Otto Beisheim School of Management, 2011
Bibliography: p. 41-48
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000793829904512
-
- NII書誌ID
- BB10388035
-
- ISBN
- 9783640962914
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- [München]
-
- データソース種別
-
- CiNii Books