CRMの構築と実践 : eビジネス時代の顧客戦略
CiNii
Available at 81 libraries
Bibliographic Information
- Title
- "CRMの構築と実践 : eビジネス時代の顧客戦略"
- Statement of Responsibility
- スタンリー・ブラウン編 ; プライスウォーターハウスクーパースコンサルタント(株)CRMグループ監訳
- Publisher
-
- 東洋経済新報社
- Publication Year
-
- 2001.3
- Book size
- 22cm
- Other Title
-
- CRM ノ コウチク ト ジッセン : eビジネス ジダイ ノ コカク センリャク
- Customer relationship management : a strategic imperative in the world of e-business
Search this Book/Journal
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000793840791168
-
- NII Book ID
- BA51275655
-
- ISBN
- 4492554173
-
- Text Lang
- ja
-
- Country Code
- ja
-
- Title Language Code
- ja
-
- Place of Publication
-
- 東京
-
- Data Source
-
- CiNii Books