A new brand world : 8 principles for achieving brand leadership in the 21st century

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書誌事項

タイトル
"A new brand world : 8 principles for achieving brand leadership in the 21st century"
責任表示
Scott Bedbury with Stephen Fenichell
出版者
  • Penguin Books
出版年月
  • 2003
書籍サイズ
22 cm

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注記

Includes index

"First published in the United States of America by Viking Penguin, a member of Penguin Putnam Inc. 2002"--T.p. verso

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詳細情報 詳細情報について

  • CRID
    1130000793860786048
  • NII書誌ID
    BA62021579
  • ISBN
    0142001902
  • LCCN
    2001046559
  • Web Site
    https://lccn.loc.gov/2001046559
  • 本文言語コード
    en
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    en
  • 出版地
    • New York
  • 分類
  • データソース種別
    • CiNii Books
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