カスタマー・バリュー : クオリティと顧客満足を高め収益につなげる
CiNii
Available at 77 libraries
Bibliographic Information
- Title
- "カスタマー・バリュー : クオリティと顧客満足を高め収益につなげる"
- Statement of Responsibility
- マイケル・D.ジョンソン, アンダース・グスタフソン著 ; 西村行功訳
- Publisher
-
- ダイヤモンド社
- Publication Year
-
- 2001.8
- Book size
- 20cm
- Other Title
-
- カスタマー バリュー : クオリティ ト コカク マンゾク オ タカメ シュウエキ ニ ツナゲル
- Improving customer satisfaction, loyalty, and profit
- カスタマーバリュー : クオリティと顧客満足を高め収益につなげる
Search this Book/Journal
Notes
原著 (San Francisco : Jossey-Bass, 2000) の翻訳
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000793872258048
-
- NII Book ID
- BA53149196
-
- ISBN
- 4478373736
-
- Text Lang
- ja
-
- Country Code
- ja
-
- Title Language Code
- ja
-
- Place of Publication
-
- 東京
-
- Subject
-
- BSH: 販売管理
-
- Data Source
-
- CiNii Books