カスタマー・バリュー : クオリティと顧客満足を高め収益につなげる

CiNii Available at 77 libraries

Bibliographic Information

Title
"カスタマー・バリュー : クオリティと顧客満足を高め収益につなげる"
Statement of Responsibility
マイケル・D.ジョンソン, アンダース・グスタフソン著 ; 西村行功訳
Publisher
  • ダイヤモンド社
Publication Year
  • 2001.8
Book size
20cm
Other Title
  • カスタマー バリュー : クオリティ ト コカク マンゾク オ タカメ シュウエキ ニ ツナゲル
  • Improving customer satisfaction, loyalty, and profit
  • カスタマーバリュー : クオリティと顧客満足を高め収益につなげる

Search this Book/Journal

Notes

原著 (San Francisco : Jossey-Bass, 2000) の翻訳

Related Books

See more

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130000793872258048
  • NII Book ID
    BA53149196
  • ISBN
    4478373736
  • Text Lang
    ja
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • 東京
  • Classification
  • Subject
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top