Marketing research that won't break the bank : a practical guide to getting the information you need

CiNii 所蔵館 7館

書誌事項

タイトル
"Marketing research that won't break the bank : a practical guide to getting the information you need"
責任表示
Alan R. Andreasen ; foreword by William A. Smith
出版者
  • Jossey-Bass
  • 2nd ed
出版年月
  • c2002
書籍サイズ
24 cm

この図書・雑誌をさがす

注記

"The second edition of Cheap but good marketing reseach, prepared with the assistance of the Academy for Educational Development"

Includes bibliographical references (p. 261-268) and index

関連図書・雑誌

もっと見る

詳細情報 詳細情報について

  • CRID
    1130000794077330944
  • NII書誌ID
    BA59884260
  • ISBN
    0787964190
  • 本文言語コード
    en
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    en
  • 出版地
    • San Francisco, Calif.
  • 分類
  • 件名
  • データソース種別
    • CiNii Books
ページトップへ