Marketing research that won't break the bank : a practical guide to getting the information you need
CiNii
所蔵館 7館
書誌事項
- タイトル
- "Marketing research that won't break the bank : a practical guide to getting the information you need"
- 責任表示
- Alan R. Andreasen ; foreword by William A. Smith
- 出版者
-
- Jossey-Bass
- 2nd ed
- 出版年月
-
- c2002
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
"The second edition of Cheap but good marketing reseach, prepared with the assistance of the Academy for Educational Development"
Includes bibliographical references (p. 261-268) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000794077330944
-
- NII書誌ID
- BA59884260
-
- ISBN
- 0787964190
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- San Francisco, Calif.
-
- 分類
-
- DC21: 658.83
-
- 件名
-
- LCSH: Marketing research
-
- データソース種別
-
- CiNii Books