Emotion and school : understanding how the hidden curriculum influences relationships, leadership, teaching, and learning
CiNii
所蔵館 4館
書誌事項
- タイトル
- "Emotion and school : understanding how the hidden curriculum influences relationships, leadership, teaching, and learning"
- 責任表示
- edited by Melissa Newberry, Andrea Gallant, Philip Riley
- 出版者
-
- Emerald
- 出版年月
-
- 2013
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000794102177152
-
- NII書誌ID
- BB12230257
-
- ISBN
- 9781781906514
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Bingley
-
- 分類
-
- DC23: 370.15
-
- 件名
-
- LCSH: Educational psychology
- LCSH: Teacher-student relationships -- Psychological aspects
- LCSH: Emotions
- LCSH: Learning, Psychology of
-
- データソース種別
-
- CiNii Books