The sense and nonsense of consumer product testing : how to identify whether consumers are blindly loyal?
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "The sense and nonsense of consumer product testing : how to identify whether consumers are blindly loyal?"
- 責任表示
- Priya Raghubir, Tyzoon T. Tyebjee, Ying-Ching Lin
- 出版者
-
- now Publishers
- 出版年月
-
- c2009
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. 45-51)
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000794315299328
-
- NII書誌ID
- BB05846720
-
- ISBN
- 9781601982629
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Boston
-
- 件名
-
- データソース種別
-
- CiNii Books