Brand communities for fast moving consumer goods : an empirical study of members' behavior and the economic relevance for the marketer
CiNii
所蔵館 2館
書誌事項
- タイトル
- "Brand communities for fast moving consumer goods : an empirical study of members' behavior and the economic relevance for the marketer"
- 責任表示
- Sandra Meister ; foreword by Claudia Fantapié Altobelli
- 出版者
-
- Springer Gabler
- 出版年月
-
- c2012
- 書籍サイズ
- 22 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. 271-292)
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000794325970688
-
- NII書誌ID
- BB1151264X
-
- ISBN
- 9783834940544
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Wiesbaden
-
- 分類
-
- DC23: 658.8343
-
- 件名
-
- LCSH: Brand loyalty
- LCSH: Relationship marketing
- LCSH: Nondurable goods -- Marketing
- LCSH: Branding (Marketing)
-
- データソース種別
-
- CiNii Books