Building brand identity in the age of social media : emerging research and opportunities
書誌事項
- タイトル
- "Building brand identity in the age of social media : emerging research and opportunities"
- 責任表示
- Amir Ekhlassi, Mahdi Niknejhad Moghadam, Amir Mohammad Adibi
- 出版者
-
- IGI Global Business Science Reference
- 出版年月
-
- c2018
- 書籍サイズ
- 27 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hardcover
この図書・雑誌をさがす
注記
"Related readings": p. 169-187
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000794395929088
-
- NII書誌ID
- BB26259701
-
- ISBN
- 9781522551430
-
- LCCN
- 2017036702
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2017036702
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Hershey, Penn.
-
- 件名
-
- LCSH: Brand name products
- LCSH: Branding (Marketing)
- LCSH: Internet marketing
- LCSH: Advertising -- Brand name products
- LCSH: Social media
-
- データソース種別
-
- CiNii Books