価値最大化のマーケティング : 脱コモディティを実現する10の領域
CiNii
Available at 43 libraries
Bibliographic Information
- Title
- "価値最大化のマーケティング : 脱コモディティを実現する10の領域"
- Statement of Responsibility
- 酒井光雄著
- Publisher
-
- ダイヤモンド社
- Publication Year
-
- 2000.9
- Book size
- 21cm
- Other Title
-
- カチ サイダイカ ノ マーケティング : ダツコモディティ オ ジツゲン スル 10 ノ リョウイキ
- Generating maximum values by marketing
Search this Book/Journal
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000794425035392
-
- NII Book ID
- BA48673886
-
- ISBN
- 4478373078
-
- Text Lang
- ja
-
- Country Code
- ja
-
- Title Language Code
- ja
-
- Place of Publication
-
- 東京
-
- Subject
-
- BSH: マーケッティング
-
- Data Source
-
- CiNii Books