価値最大化のマーケティング : 脱コモディティを実現する10の領域

CiNii Available at 43 libraries

Bibliographic Information

Title
"価値最大化のマーケティング : 脱コモディティを実現する10の領域"
Statement of Responsibility
酒井光雄著
Publisher
  • ダイヤモンド社
Publication Year
  • 2000.9
Book size
21cm
Other Title
  • カチ サイダイカ ノ マーケティング : ダツコモディティ オ ジツゲン スル 10 ノ リョウイキ
  • Generating maximum values by marketing

Search this Book/Journal

Related Books

See more

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130000794425035392
  • NII Book ID
    BA48673886
  • ISBN
    4478373078
  • Text Lang
    ja
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • 東京
  • Classification
  • Subject
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top