Examining pedagogical content knowledge : the construct and its implications for science education
書誌事項
- タイトル
- "Examining pedagogical content knowledge : the construct and its implications for science education"
- 責任表示
- edited by Julie Gess-Newsome and Norman G. Ledeman
- 出版者
-
- Kluwer Academic Publishers
- 出版年月
-
- c1999
- 書籍サイズ
- 25 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
"Transferred to digital print 2001"
Includes bibliographical references and indexes
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000794437009920
-
- NII書誌ID
- BA44297691
-
- ISBN
- 0792359038
-
- LCCN
- 98020973
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/98020973
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- ne
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Dordrecht
-
- 分類
-
- LCC: Q181.E795
- DC21: 507/.1/073
-
- データソース種別
-
- CiNii Books