Innovation strategies in new product development : balancing technological, marketing and complementary competencies of a firm
書誌事項
- タイトル
- "Innovation strategies in new product development : balancing technological, marketing and complementary competencies of a firm"
- 責任表示
- Tanja Rajkovič
- 出版者
-
- P. Lang
- 出版年月
-
- c2011
- 書籍サイズ
- 21 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. 143-161)
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000794680329344
-
- NII書誌ID
- BB09120589
-
- ISBN
- 9783631619636
-
- LCCN
- 2011410563
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2011410563
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Frankfurt am Main
-
- 分類
-
- LCC: HD45
-
- 件名
-
- LCSH: Technological innovations -- Management
- LCSH: Competition
-
- データソース種別
-
- CiNii Books