A longitudinal sociological-pedagogical evaluation of Kenya Science Teachers College, progress report concerning phase II, 1970-71
書誌事項
- タイトル
- "A longitudinal sociological-pedagogical evaluation of Kenya Science Teachers College, progress report concerning phase II, 1970-71"
- 出版者
-
- Scandinavian Institute of African Studies
- 出版年月
-
- 1973
- 書籍サイズ
- 21 cm
この図書・雑誌をさがす
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000794746314752
-
- NII書誌ID
- BA87895720
-
- ISBN
- 9171060596
-
- LCCN
- 73179886
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/73179886
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- sw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Uppsala
-
- 分類
-
- LCC: DT1
- LCC: LB2132.K45
- DC: 309.1/6 s
- DC: 370/.73/0967625
-
- 件名
-
- データソース種別
-
- CiNii Books