顧客満足ってどうやるの? : 社内を動かす実践的ノウハウ

CiNii Available at 39 libraries

Bibliographic Information

Title
"顧客満足ってどうやるの? : 社内を動かす実践的ノウハウ"
Statement of Responsibility
CS実践研究会編
Publisher
  • 日本経済新聞社
Publication Year
  • 1997.11
Book size
19cm
Other Title
  • コカク マンゾクッテ ドウ ヤルノ : シャナイ オ ウゴカス ジッセンテキ ノウハウ
  • イラスト版顧客満足ってどうやるの

Search this Book/Journal

Notes

監修: 佐藤知恭

イラスト: 小野口雅人

Related Books

See more

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130000794776236800
  • NII Book ID
    BA34150609
  • ISBN
    9784532146337
  • Text Lang
    ja
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • 東京
  • Classification
  • Subject
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top