Classroom composition and pupil achievement : a study of the effects of ability-based classes
書誌事項
- タイトル
- "Classroom composition and pupil achievement : a study of the effects of ability-based classes"
- 責任表示
- Yehezkel Dar and Nura Resh
- 出版者
-
- Gordon and Breach Science
- 出版年月
-
- c1986
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Bibliography: p. 169-187
Includes indexes
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000795015762432
-
- NII書誌ID
- BA00364463
-
- ISBN
- 0677214502
-
- LCCN
- 86003127
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/86003127
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- New York ; Tokyo
-
- 分類
-
- LCC: LC4037.I75
- DC19: 371.9/095694
-
- 件名
-
- LCSH: Handicapped children -- Education -- Israel -- Case studies
- LCSH: Children of minorities -- Education -- Israel -- Case studies
- LCSH: Mainstreaming in education -- Israel -- Case studies
- LCSH: Academic achievement -- Case studies
- LCSH: Kibbutzim -- Israel -- Case studies
- LCSH: Ability grouping in education -- Case studies
-
- データソース種別
-
- CiNii Books