書誌事項
- タイトル
- "Consumer behavior : selected readings"
- 責任表示
- edited for the American Marketing Association by James F. Engel
- 出版者
-
- University Microfilms International
- 出版年月
-
- 1968
- 書籍サイズ
- 23 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Articles selected from American Marketing Association publications
Includes bibliographical references
Facsim. of: Homewood, Ill. : R. D. Irwin, 1968
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000795146847360
-
- NII書誌ID
- BA13074965
-
- LCCN
- 68030850
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/68030850
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Ann Arbor, MI
-
- データソース種別
-
- CiNii Books