固定客を獲得するサービス : 顧客を「アッ」と言わせる31の秘訣

CiNii Available at 3 libraries

Bibliographic Information

Title
"固定客を獲得するサービス : 顧客を「アッ」と言わせる31の秘訣"
Statement of Responsibility
クリスティン・アンダーソン,ロン・ゼンケ著 ; 佐藤知恭,佐藤美雅訳
Publisher
  • HBJ出版局
Publication Year
  • 1993.3
Book size
19cm
Other Title
  • コテイキャク オ カクトクスル サービス : コキャク オ アット イワセル 31 ノ ヒケツ
  • Delivering knock your socks off service.

Search this Book/Journal

Related Books

See more

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130000795149812864
  • NII Book ID
    BN09581203
  • ISBN
    4833750767
  • Text Lang
    ja
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • 東京
  • Classification
  • Subject
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top