固定客を獲得するサービス : 顧客を「アッ」と言わせる31の秘訣
CiNii
Available at 3 libraries
Bibliographic Information
- Title
- "固定客を獲得するサービス : 顧客を「アッ」と言わせる31の秘訣"
- Statement of Responsibility
- クリスティン・アンダーソン,ロン・ゼンケ著 ; 佐藤知恭,佐藤美雅訳
- Publisher
-
- HBJ出版局
- Publication Year
-
- 1993.3
- Book size
- 19cm
- Other Title
-
- コテイキャク オ カクトクスル サービス : コキャク オ アット イワセル 31 ノ ヒケツ
- Delivering knock your socks off service.
Search this Book/Journal
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000795149812864
-
- NII Book ID
- BN09581203
-
- ISBN
- 4833750767
-
- Text Lang
- ja
-
- Country Code
- ja
-
- Title Language Code
- ja
-
- Place of Publication
-
- 東京
-
- Data Source
-
- CiNii Books