接客サービスの基本が面白いほど身につく本 : あなたの信頼につながるコツ35

CiNii Available at 9 libraries

Bibliographic Information

Title
"接客サービスの基本が面白いほど身につく本 : あなたの信頼につながるコツ35"
Statement of Responsibility
佐藤梨枝子著
Publisher
  • 中経出版
Publication Year
  • 2012.7
Book size
19cm
Other Title
  • セッキャク サービス ノ キホン ガ オモシロイホド ミ ニ ツク ホン : アナタ ノ シンライ ニ ツナガル コツ 35
  • A basic guide to customer service

Search this Book/Journal

Notes

2006年刊の改訂

監修: 鈴木理善

第2刷の出版者(2014.2): KADOKAWA

Related Books

See more

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130000795343054976
  • NII Book ID
    BB10630017
  • ISBN
    9784046026972
  • Text Lang
    ja
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • 東京
  • Classification
  • Subject
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top