Critical, constructive assessment of CEFR-informed language teaching in Japan and beyond
書誌事項
- タイトル
- "Critical, constructive assessment of CEFR-informed language teaching in Japan and beyond"
- 責任表示
- edited by Fergus O'Dwyer ... [et al.]
- 出版者
-
- Cambridge University Press
- 出版年月
-
- 2017
- 書籍サイズ
- 23 cm
- シリーズ名/番号
-
- : pbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and indexes
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000795386789504
-
- NII書誌ID
- BB25182714
-
- ISBN
- 9781316638231
-
- LCCN
- 2016036662
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2016036662
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cambridge
-
- 分類
-
- LCC: P118.75
- DC23: 418.0071/052
-
- 件名
-
- LCSH: Common European Framework of Reference for Languages (Project) -- Japan
- LCSH: Language and languages -- Ability testing -- Japan
- LCSH: Language and languages -- Study and Teaching -- Japan
- LCSH: Language teachers -- Training of -- Japan
- LCSH: Language policy -- Japan
- LCSH: Second language acquistion -- Japan
-
- データソース種別
-
- CiNii Books
- KAKEN