Handbook of market segmentation : strategic targeting for business and technology firms
書誌事項
- タイトル
- "Handbook of market segmentation : strategic targeting for business and technology firms"
- 責任表示
- Art Weinstein
- 出版者
-
- Haworth Press
- 3rd ed
- 出版年月
-
- c2004
- 書籍サイズ
- 23 cm
- シリーズ名/番号
-
- : soft
この図書・雑誌をさがす
注記
Rev. ed. of: Market segmentation. Rev. ed. c1994
Includes bibliographical references p. (225-232) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000795435055488
-
- NII書誌ID
- BA82224105
-
- ISBN
- 0789021560
- 0789021579
-
- LCCN
- 2003023392
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2003023392
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- New York
-
- 分類
-
- LCC: HF5415.127
- DC22: 658.8/02
-
- 件名
-
- LCSH: Market segmentation
- LCSH: Psychographics
-
- データソース種別
-
- CiNii Books