書誌事項
- タイトル
- "Analyzing music in advertising : television commercials and consumer choice"
- 責任表示
- Nicolai Jørgensgaard Graakjær
- 出版者
-
- Routledge
- 出版年月
-
- 2015
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. [147]-164) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000795508229632
-
- NII書誌ID
- BB19129477
-
- ISBN
- 9781138781085
-
- LCCN
- 2014030440
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2014030440
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- New York
-
- 件名
-
- LCSH: Music in advertising
- LCSH: Television advertising
- LCSH: Television and music
-
- データソース種別
-
- CiNii Books