書誌事項
- タイトル
- "Consumerism, new challenges for marketing"
- 責任表示
- edited by Norman Kangun, Lee Richardson
- 出版者
-
- American Marketing Association
- 出版年月
-
- c1978
- 書籍サイズ
- 23 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Selected papers presented at AMA's conference on consumerism held in March 1976 at Louisiana State University
Includes bibliographies and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000795533838720
-
- NII書誌ID
- BA14351437
-
- ISBN
- 0877570973
-
- LCCN
- 77007370
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/77007370
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Chicago
-
- データソース種別
-
- CiNii Books